Pages

Sunday 23 September 2012

cinta ! !

aku tidak tahu mengapa,,setiap kali apabila terpandang wajahmu...
hatiku rasa berdebar2...
adakah ini yang dinamakan cinta! ataukah hanya sekadar mainan perasaan...
tetapi,,yang pastinya aku tidak boleh melupakanmu...
sejujurnya,,memang aku mahu kau mengetahui perasaanku ini....
perasaan yang telah lama aku pendam..
yang terlalu menyayangimu....
aku hanya mampu menyimpan dan memendam segala perasaanku padamu...
kerana aku malu dan sedar aku hanyalah insan biasa....
aku juga punya cinta !!
aku akan cuba berusaha mendapatkan cinta itu..
walaupun ranjau dan onak duri yang akan ku tempuhi...
aku tidak mampu menghapusnya dari ingatanku...
kerana apa yang kurasa kan padamu adalah cinta...
aku akan setia menuggumu walau selama mana sekalipun...
aku cuma berharap kau akan dapat menyelami hatiku yang mencintaimu.....
cinta jangan kau pergi tinggalkan aku setelah kau mengetahuinya...
kalau kau pergi,,rebahlah aku disini..mencari2 jalan yang pasti,,jalan yang gelap yang akan ku tempuhi...
bersinarlah seperti pelangi yang sentiasa menerangi bumi setiap kali gerimis mengundang......

No comments:

Post a Comment